خرید 50 مدل ماوس کامپیوتر و لپ تاپ دقت و کیفیت بالا با گارانتی معتبر و بهترین قیمت یام

برخی از مدل های ماوس های گمینگ امکان تنظیم وزن داشته و می‌توانند بر اساس نیازهای شما تنظیم شوند. گفتنی است که می‌توان از ماوس های مناسب بازی نیز در کارهایی که به دقت و تأخیر کم در پاسخ‌دهی نیاز دارند استفاده کرد. برند Logitech یکی از برندهای تولید لوازم جانبی کامپیوتر و لوازم گیمینگ است که توانسته است از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار شود. محصولات این برند از طراحی، کیفیت و کارایی بالایی برخوردار بوده که آن‌ها را به اکثر کشورهای جهان عرضه می‌کند. موس های تولید شده توسط برند لاجیتک از این قاعده مستثنی نبوده و طرفداران مخصوص به خود را دارند.

خرید انواع ماوس باکیفیت با بهترین قیمت

ماوس ها باتوجه‌به برند انتخابی و امکاناتی که به آن مجهز شده‌اند، دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. برای مشاهده قیمت های به روز ماوس کامپیوتر می‌توانید از سایت‌های معتبر کمک بگیرید. احتمالاً نام برند کینگ استار به گوشتان خورده باشد، برندی که به تولید لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و لوازمی مثل فلش مموری، اسپیکر، هدفون، کابل و پاور فعالیت می‌کند. کیفیت رو به افزایش این برند در محبوبیت آن بی‌تأثیر نبوده و یکی از بهترین برندها در تولید موس به‌حساب می‌آید.

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل TSCO TM 764 GA ا TSCO TM 764 GA

نوع رابط این ماوس USB تایپ C است که 140 سانتی متر طول دارد. این محصول تسکو نیز برای اجرای بازی های کامپیوتری طراحی شده است. ویژگی های ظاهری منحصر به فرد این ماوس، نظر بسیاری از کاربران را جلب کرده و باعث محبوبیت این محصول بین گیمرها شده است.

ماوس بیاند مدل BM-1267

برای مثال وقتی برای خرید موس بیسیم هزینه کمی کنار بگذارید، باید مبلغی معقول را برای آن بپردازید. مثلاً وقتی که میانگین قیمت موس بیسیم حدود 300 هزار تومان است، قطعاً یک موس 100 هزار تومانی عملکرد خوبی نخواهد داشت. برای خرید اینترنتی موس می‌توانید مستقیم به سایت تکنولایف بروید. تکنولایف یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که به صور تخصصی در زمینه عرضه انواع محصولات دیجیتال فعالیت می‌کند. در این فروشگاه شما می‌توانید انواع موس کامپیوتر از ارزان تا گران را در برندهای مختلف تهیه کنید.

برندهای دیگری همانند ایفورتک نیز در بازار وجود دارند که دارای کیفیت بی‌نظیری هستند. برای مثال شاید قیمت موس لپ تاپ از برندی معروف حدود 10 الی 15 برابر یک موس ایرانی باشد. چه برای خرید موس بلوتوث چه برای خرید موس وایرلس و سیمی، در هر صورت ابعاد موس را باید هنگام خرید در نظر داشته باشید. موس باید به راحتی در پنجه دست قرار بگیرد و احساس راحتی داشته باشید. مخصوصاً اگر در مدت طولانی با موس کار می‌کنید، باید در خرید موس کامپیوتر دقت بالایی داشته باشید و به ابعاد آن دقت کنید. این ماوس گیمینگ تسکو نیز به گروه بهتری ماوس با سیم تعلق دارد و به جایگاه بسیار خوبی در میان گیمرها دست پیدا کرده است.

  • یک ماوس ارگونومیک شاید طراحی ظاهری عجیبی و غریبی داشته باشد، اما در زمان کار کردن با آن احساس راحتی کرده و در طول روز خستگی کمتری را در دستان خود احساس می کنید.
  • شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات کامل هر یک از محصولات و خرید موس های مختلف به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید.
  • حاشیه های این ماوس بافت دار و مجهز به نور سبز غیرکروما است.
  • هر دو نوع موس از عملکرد خوبی برخوردارند اما مدل‌های لیزری به نسبت دارای دقت بیشتری هستند.
  • با توجه به شرایط استفاده ماوس شما و دکمه‌هایی که استفاده می‌کنید، ممکن است ماوسی که مناسب شما باشد تغییر کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار