در ادامه توضیح خواهم داد

به هر حال در این متن قصد داریم به مهم ترین و جدیدترین قوانین سئو بپردازیم که رعایت این اصول و قوانین در فرایند بهینه سازی سایت ، رتبه سایت را به شکل فوق العاده ای افزایش می دهد. بعد از آپلود فایل سایت مپ آدرس سایت خود را در مرورگر وارد نمایید و به انتهای آدرس / و همینطور نام فایل آپلود شده را اضافه کنید. و چنانچه از ابزارهای آنلاین برای ساخت سایت مپ استفاده کرده اید باید دقیقا نام همان فایل را در قسمت url وارد نمایید که در مثال بخش قبلی sitemap.xml بود. حتی اگر هم تغییری در sitemap خود داده اید باز هم جای نگرانی نیست. اما اگر سایت شما بیشتر از 50,000 آدرس داشته باشد، می توانید یک «سایت مپ اصلی برای سایت مپ های دیگر» ایجاد کنید تا این عدد را افزایش دهید. طبق تعریف، استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی مشابه در طول یک صفحه به منظور به حداکثر رساندن دید و ترافیک ارگانیک آن است. این سئوی کلاه سیاه بر بهینه سازی مطالب فقط برای موتور جستجو متمرکز است و تجربه کاربر را در نظر نمیگیرد. برخلاف نظر اکثر متخصصان سئو، لزوماً کار SEO افزایش رتبه نیست، بلکه هدف آن افزایش فروش و درآمد آنلاین برای مشتری است.

با در نظر گرفتن این 5 مرحله، شما میتوانید هر نوع محتوایی را تولید کنید. از مهم ترین مزایای این نقشه برطرف کردن ضعف سایت از نظر لینک سازی است. ساختار سایت یا استراکچر سایت معمولا نظر کاربران را نیز جلب می کند چون در هنگام بازید از سایت مسئله ساختار خوب روی تجربه کاربر هنگام گشت و گذار در سایت تاثیر مثبت می گذارد و باعث بازگشت کاربر به سایت خواهد شد. همانطور که می دانید کلمات کلیدی، کلماتی هستند که توسط کاربران بیشترین جستجو را دارند. همان طور که قبلا توضیح داده شد، ارزش سئو وقت و تخصص زیادی را می گیرد. پس برای کاربران خود ارزش قائل باشید و صفر تا صد آن را توضیح بدهید.

این الگوریتم ها پیوسته در حال بروزرسانی بوده و با حدود 200 معیار از جمله کپی نبودن یک وب سایت، پیوند محدود و … برای هر وب سایتی با هر زمینه کاری بسیار اهمیت دارد که در کلمات کلیدی کسب و کار خود جزو نتایج برتر گوگل قرار بگیرد ، مخصوصا جزو ۳ نتیجه طبیعی اول که بیش از ۵۸ درصد کاربران را جذب خود می کنند. همیشه نظرهای کاربران در زیر پستها را بخوانید و در نظر بگیرید. هنگام بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو، شما باید صدها قانون و نکته را در نظر بگیرید تا بتوانید نیازهای مختلفی که برای رتبهبندی موتورهای جستجو نیاز دارید را برآورده کنید. اگر هم به اطلاعات بیشتر و بهروز درباره الگوریتمها نیاز دارید ما سعی کردیم برای هر آپدیت الگوریتم یک راهنمای جامع منتشر کنیم.

باید با تمام نوشتههای موجود در اینترنت در زمینه مشابه متفاوت باشد. این نقشه تمام صفحات موجود در وب سایت، پیوندهای مهم موجود در وب سایت و همچنین زمان بروز رسانی وب سایت را به موتورهای جستجو اطلاع می دهد. برای نمونه در شکل زیر آدرس url نقشه سایتی که از طریق Yoast seo ایجاد شده است را وارد کرده ایم. خوب حالا به نظرتان نوشتن چنین محتوایی راحت است؟ گرفتن Backlink زمانی اعتبار دارد که از وب سایت های معتبر و مرتبط با سایت شما گرفته شود و این امر زمانی محقق خواهد شد که شما محتوای خوب و ارزشمند را به اشتراک بگذارید.

در واقع سئو مجموعهای از روشها و تکنیکهاست که با کمک آن میتوانیم در رتبهبندی گوگل جایگاه خوبی به سایت seocentro دست بیاوریم. تولید محتوا یکی از راه های سئو تضمینی سایت است؛ اما محتوایی که امروز تولید می کنید، حتی اگر موفق به کسب رتبه اول نتایج گوگل شود، پس از مدتی در صورتی که بروز رسانی نشود، جایگاه خود را از دست می دهد. یکی دیگر از مسائلی که افراد برای سئو سازی سایت ورد پرس خود باشد در نظر بگیرند و جز ترفند های مهم محسوب می شود، لینک سازی داخلی برای سایت است. با توجه به نظر بسیاری از سئوکاران حرفه ای، بهتر است چگالی کلمات کلیدی یک محتوا بین 1 تا 3 درصد باشد و اگر بیشتر از این استفاده شود، گوگل صفحه مورد نظر را اسپم شناسایی می کند. یکی از ترفند های سئو، رعایت چگالی کلمات کلیدی است. انجام سئو و بهینه سازی تکنیکی است همراه با مهارت و رعایت مواردی همچون کد های html,css, jquery ، مناسب بودن گرافیک سایت،برخورداری از سرور با کانفیگ مناسب ، سرعت لود مناسب سایت ، انتخاب کلمات کلیدی مناسب جهت سئو که همگی از موارد مهم در این زمینه هستند.

برای ایجاد نقشه سایت در وردپرس کافی ست یک افزونه نصب کنید، اجازه دهید افزونه سایت مپ را ایجاد نماید و سپس آن را به موتورهای جستجو معرفی کنید. این بدان معنی است که آنها تعداد مشخص و محدودی از صفحات را در یک جلسه، خزش و ایندکس می کنند. یکی از اصلی ترین روش های سئو، تولید محتوای سئو شده است. افزونه رایگان وردپرس All in One SEO Pack یکی دیگر از بهترین افزونه ها برای ساختن نقشه سایت است. سرعت سایت فاکتور مهمی است. همچنین لینک سازی به شما کمک می کند تا در صورت قرار گرفتن در سندباکس گوگل، به سرعت از آن خارج شوید. استفاده از CDN سرعت صفحه شما و کیفیت محتوای ارسالی به کاربر را بهبود میبخشد. برای مثال با یک User-agent میتوان مشخص کرد چندین آدرس را معرفی نمود و یا برعکس این کار.

اگر شما کسب و کاری در زمینه نظافت منزل در تهران باشید، اما با همین کلیدواژه در صفحات ۳ و ۴ گوگل حضور داشته باشید، باید بگوییم که از طریق موتورهای جستجو در واقع هیچ ورودی نخواهید داشت و این به معنای شکست در بازاریابی سئو است. اگر شما یک شرکت کوچک و تازه تاسیس هستید باید حواستان به روش های قیمت گذاری سئو باشد.برخی از شرکت ها جهت ورود به بازاریابی اینترنتی دچار کمبود بودجه و کمبود زمان هستند.در این موارد شریک شدن با یک شرکت سئو که بتواند بدون دریافت هزینه، نتایج خوبی در جهت بهبود سئو سایت شما بدست آورد گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.ولی اگر در صنف کاری و عبارات کلیدی مورد نظر شما رقابت زیادی بین وب سایت های مختلف وجود دارد، شرکت های سئو تمایلی برای انجام بهینه سازی بدون دریافت هزینه های آن نشان نخواهند داد. بازگشت سرمایه در فرایند بازاریابی محتوا، در صورت اجرای درست بسیار بالاست و به همین دلیل رادزاد خدمات تولید محتوا را برای هر گونه سایتی پیشنهاد می کند. به این معنی که شما می توانید برای هر یک از قسمت های سایت یک سایت مپ Sitemap XML بسازید، سپس تمامی این سایت مپ ها (که هر یک 50,000 آدرس دارند) را در یک سایت مپ مادر گردآوری کرده و منتشر کنید.

Google map-درد واقعی-تحمل-متن محتوا باید قابلیت برقراری ارتباط با مخاطبان را داشته باشد-متا تگ چیست و چه اهمیتی در سئو دارد؟ این افزونه نیز نه تنها توانایی ساخت نقشه سایت را دارد بلکه قابلیت های زیادی نیز برای بهبود سئو سایت وردپرسی دارا می باشد. و همانطور که در بخش های قبلی اعلام شد چنانچه از افزونه ها برای ساخت فایل مپ استفاده کرده باشید نیازی به آپلود فایل نیست. در نهایت موتورهای جستجو با هیچ کدام از این فایل ها مشکلی ندارند. بنابراین با ترکیب مفاهیم بالا می-توان گفت که: سئو محتوا یعنی تولید هرگونه محتوایی در فضای اینترنت که باهدف جذب بازدید از موتورهای جستجو ایجاد شده است. یعنی در بیشتر سایت ها به دنبال یافتن این موضوع باشید ولی کلمه ی قیمت فقط به عنوان یک کلمه کلیدی به کار رفته است اما هیچگونه رقمی ثبت نشده است؛ این نوع محتواها باعث بی اعتمادی مخاطبان به سایت شما خواهد شد. به طور مثال شما می توانید یک سایت مپ برای تمام نوشته های خود ایجاد کنید که حاوی 50000 آدرس می باشد. شما می توانید نقشه سایت را یا با استفاده از کدنویسی ایجاد کنید و یا می توانید از ابزارهای رایگان برای انجام این کار استفاده کنید.

اگر اطلاعاتی در رابطه با حجم جستجوی پایینتر برنامه ریزی استراتژی شبکه های اجتماعی. با کلیک بر روی نقشه xml سایت شما می توانید تنظیمات دلخواه خود را انجام دهید به طور مثال اگر شما بخواهید بعضی از صفحات و یا بعضی از دسته ها ساخته نشوند می توانید از طریق قسمت آیتم های استثنا شده این موارد را اضافه کنید. ممکن است در هنگام مشاهده سایت مپ با پیغامی که در تصویر بالا مشاهده می کنید مواجه شوید. شما می توانید سایت مپ را در فرمت های xml، HTML، RSS، mRSS و همچنین Atom1.0 ایجاد کنید اما در این میان فرمت xml رایج تر است. بر همین اساس نویسنده ها در این شرکت ها تعرفه تولید محتوا را تعیین می کنند. در اینجا بر خلاف گوگل وبمستر که تنها آدرس سایت سایت مپ را وارد میکردیم باید آدرس کامل سایت مپ وارد شود. در قسمت url وارد نمایید و بعد بر روی submit کلیک کنید و چنانچه از افزونه All in One SEO برای ساخت سایت مپ استفاده کرده اید sitemaps.xml را در قسمت url وارد نمایید. افزونه رایگان Yoast SEO نه تنها برای ساخت سایت مپ بسیار مناسب بلکه امکانات و قابلیت های بسیار زیادی را در جهت سئو و بهینه سازی سایت وردپرسی دارد.

نتایجی که در ماتریس میبینید یک نمای کلی از روشهایی خواهد بود که قرار است مخاطب را درباره وجود برند شما آشنا کند یا حتی در بخشهای مختلف قیف فروش، او را به پیش ببرد. درباره سئو در مقاله سئو وردپرس چیست؟ جهت آشنایی کامل با امکانات این افزونه می توانید مقاله آموزش افزونه Yoast SEO وردپرس را مطالعه نمایید. این بخش را مطالعه کنید. حتما باید محتوای سایت های دیگر که رقبای شما به شمار می روند را مطالعه کنید. هیچ مشکلی را ایجاد نمی کند، چرا که این پیغام به معنی آن است که به دلیل وجود نداشتن برخی استایل ها مرورگر نمی تواند فایل سایت مپ را به صورت گرافیکی به نمایش در آورد. سئوی داخلی شامل استفاده از عناصری مانند کلمات کلیدی، متا تگها و لینکهای داخلی میشود که به افزایش ترافیک موتورهای جستجو کمک میکنند و بهینه کردن این موارد در رتبه گرفتن وبسایت بسیار اثرگذار است. در ادامه بهترین و معروفترین افزونه هایی که می توانند نقشه سایت را ایجاد کنند معرفی میکنیم.

شما میتوانید فایلها، مسیرها، آدرسها و صفحات مشخص شده سایت خود را به عنوان موارد انتخابی تعیین کنید تا فقط این بخشها قابل دسترسی باشند یا برعکس. فرمان Allow دقیقا برعکس Disallow است و اجازه ایندکس کردن صفحات را به رباتهای جستجوگر میدهد. یکی دیگر از فعالیت هایی که این مپ انجام می دهد نشان دادن اطلاعات نقشه سایت است که موتور های جستجو با وجود پیچیدگی در صفحات مختلف توانایی پیدا کردن آن ها را داشته باشند. برای اینکه بدانید چگونه بهترین کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنید؟ با کمک استفاده از سرچ کنسول نقاط ضعف محتوای سایت خود را پیدا کنید.

خود را به جای کاربران قرار دهید و نیاز اصلی آنها را در محتوای خود پاسخ بدهید. همانطور که پیش تر عنوان شد می توان سایت مپ را در فرمت های مختلف ایجاد کرد که ما در این مقاله رایج ترین ساختار یعنی xml را بررسی می کنیم. با این دستور می توان به ربات خاصی و یا به تمام ربات ها اجازه دسترسی را داد یا محدود کرد. ابزارهای کلمه کلیدی میتوانند با نمایش موضوعات فرعی که با کلمه کلیدی انتخابی شما ارتباط دارد به گستردهتر کردن محتوایتان کمک کنند. اما از آن جایی که موتورهای جستجو نیازی به استایل ها و نمایش گرافیکی فایل سایت مپ ندارند بنابراین وجود نداشتن این استایل ها هیچ خللی در کار موتورهای جستجو ایجاد نمیکند. امروزه بسیاری از مردم برای پاسخ به سوالات خود، دسترسی به خدمات، تامین کالاهای مورد نیاز خود و کسب اطلاعات در مورد آنها و بسیاری از فعالیت های دیگر به موتورهای جستجو مراجعه می کنند؛به همین دلیل موتورهای جستجو همواره باید دنبال راهی باشند تا از میان میلیون ها وب سایت ، سایتی را برای کاربر به نمایش بگذارند که دقیقا مطابق با خواسته او بوده و نیاز او را پاسخ بدهد.به مجموعه این الگوریتم ها سئو می گویند.