سئو در اصفهان + خدمات مشاوره سئو در اصفهان در 1400

نمایش صفحات با محتوای غیرکابردی و ضعیف در نتایج گوگل، باعث خواهد شد کاربران پس از مراجعه به وبسایت به سرعت آن را ببندند. این موضوع به عبارت دیگر اینطور عنوان می گردد که باید قبل از اینکه بخواهیم به تولید محتوا اقدام کنیم باید درک کنیم که کاربران در هنگام جستجوی خود به چه قصدی و چه کلمات کلیدی استفاده کرده و به دنبال چه نوع محتوایی هستند. گفتیم که این دستور برای صدا زدن نوع رباتی است که می خواهیم دستور مورد نظر را برایش تعیین کنیم. میدونسیتین یکی از مهمترین کارهایی که برای بهینه سازی سئو و محتوا باید انجام بدین، داشتن سایت مپ است؟ براساس موضوعات هدف خود و ادبیات کاربران عبارات کلیدی هدف را شناسایی میکنیم و با توجه به وضعیت رقبای خود و نقاط ظعف و قوت آنها یک برنامه ی اجرایی برای هدف گذاری و تولید محتوا در نظر میگریم.

نقشه سایت تون میگه: این صفحه به اندازهای اهمیت داره که وارد نقشه سایت مون بشه ولی وقتی ربات های گوگل روی صفحه فرود میان، مسدود میشن! به عبارت دیگه؛ شما خودتون شاید به نقشه سایت احتیاج نداشته باشین، اما قطعاً وقتی چیزی به سئو سایت شما آسیبی نمیرسونه پس منطقیه که ازش استفاده کنین! صفحات “Valid” رو میتونم نادیده بگیرم اما در عوض میخوام هر صفحهای که “Excluded” هست رو بررسی کنم تا ببینم مشکل کار کجاست! هر سئوکاری باید با تیم محتوا، تیم فنی و تیم مارکتینگ همکاری داشته باشد و باید توانایی هندل کردن کارها در این تیمها و انجام به موقع کارها را داشته باشد، چرا که در سئو زمان و دقت حرف اول را میزند. 2. محتوا را طوری طراحی کنید که افراد آن را با دیگران به اشتراک گذاشته و لینک بدهند. و بهوسیله آن میتوان صفحاتی که محتوای آنها از اهمیت چندانی برخوردار نیست ایندکس نشاند. این مدل باز برای کنترل دقیق الگوریتمهای آنها از گوگل ضدیت دارد. پس حالا پیشنهاد من اینه که بیایین و برای ساختن یه Sitemap از یه سازنده نقشه سایت استفاده کنین و به سرعت کشف بشین! اگه از Yoast استفاده نمیکنین، پلاگینهای زیاد دیگهای برای WordPress وجود داره (مثل سایت مپ Google XML) که میتونین برای ساختن یه نقشه سایت ازشون استفاده کنین.

اگه از یه ابزاری برای ساختن سایت مپ استفاده میکنین و یا به صورت دستی خودتون یه دونه ساختین، هر موقع محتوای سایت آپدیت بشه یا کلاً تغییری بکنه، به گوگل اعلام میشه. پس هر وقت صفحه جدیدی رو به سایت خودتون اضافه میکنین (چه پست وبلاگی، چه صفحه محصولات) یه لینکی به طور خودکار به از اون صفحه به فایل Sitemap شما اضافه میشه. صفحه محصولات: هر کسب و کاری نیاز به یک صفحه وب سایت برای محصولات خود دارد. هر یک از مطالبی که تو سایت موجوده باید خزیده بشه یا Crawl بشه، که بعضی وقتها ممکنه این پروسه طولانی بشه یا این که اصلاً طول نکشه. لازمه که بعضی اطلاعات وقتی تازه هستند (مثل حوادث خبری) به دست مخاطب برسن و اصلاً لازم نیست صبر کنین تا ببینین خزنده ها کی به سایت شما میرسن و اون رو بازدید میکنن، شما دیگه با استفاده از Sitemap زمان رو کوتاه کردین و هر لحظه ممکنه سر و کله خزنده ها پیدا بشه.

شناخت مخاطب چراغ راه شما در تولید محتوا است و میتوانید محتوای خود را متناسب با تمایلات آنها تولید کنید. به عنوان مثال، با کمک این ابزار، میتوانید میزان ورودی هر یک از صفحات وبسایت از موتور جستجوی گوگل را مشاهده کنید. افزونه Rank Math، با هر بار تغییر در محتوای وبسایت شما، به طور خودکار تغییرات صورت گرفته را در نقشه سایت اعمال خواهد کرد و نیاز به اقدام خاصی از جانب شما وجود ندارد. شما با شناسایی این تگ ها و ایجاد یه تغییرات کوچیک داخل اونها میتونین اهمیت صفحهتون رو در مقایسه با صفحات رقبا، کم و زیاد کنین. Sitemap فواید زیاد دیگه ای هم داره که وبمسترهایی که نقشه های سایت XML رو نصب کردن واقعاً از اونها لذت میبرن. پس باید اونها رو از نقشه سایت خودم حذف کنم! مثلاً شما میتونین ببینین که سایت مپ من 116 تا صفحه داره که 109 تا از اونها “Valid” و 6 تای اونها “Excluded” هستند.

سئو برای هر کسب و کاری که به صورت آنلاین یا آفلاین فعالیت می کند مهم است . اگر شما جز این دسته افراد هستید، می توانید بودجه مشخص خود را برای این کار تعیین کرده و تیم ما نیز یک برنامه بلند مدت برای شما مشخص می کند. در واقع یا ربات را از یک آدرس دور نگه می دارید و از آدرس محافظت می کنید، یا اینکه به ربات موتور جستجو اعلام می کنید به کدام بخش ها سر بزند و کدام بخش ها را بیشتر مورد بررسی قرار دهد. در واقع اولین مرحله سئو برای بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو سئو پایه (on page Search Engine Optimization) می باشد . کلمه سئو (SEO) در واقع از مخفف عبارت Search Engine Optimization تشکیلشده است. برای تشریح این موضوع که عنوان کردیم (سئو سایت از زمان قبل از طراحی سایت شروع می شود) ابتدا باید منظورمان از طراحی سایت بر پایه سئو (SEO Base) را بازگو نماییم. برای حذف آرشیو این دستهبندی از نقشه سایت، کافیست شناسه آن را در محل مورد نظر در تنظیمات عمومی ماژول sitemap که پیش از این شرح داده شده، تایپ کنید. بدین ترتیب، این صفحات در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده نخواهند شد.

حتی اگر شما اطلاعات کمی درمورد سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو داشته باشید بی شک نام سئو کلاه سفید،سئو کلاه سیاه،سئو کلاه خاکستری به گوش شما خورده سایت seocentro است. گوگل سرچ کنسول (Google Search Console)، یک پنل مدیریتی رایگان از شرکت گوگل است که اطلاعات آماری مربوط به هر وبسایت را در دسترس مدیران سایت مورد نظر قرار میدهد. مهمترین فاکتورهایی که گوگل در بررسی صفحات نگاه میکند، شامل این موارد است: تعداد و کیفیت کلمات و عبارات کلیدی، لینکهای موجود به آن صفحه، توضیحات نامریی صفحه پشت کد HTML برای موتورهای جستجو، نام وبسایت، آدرس صفحه، معرفی صفحه در شبکههای اجتماعی و میزان زمانی است که هر بازدیدکننده در صفحه صرف میکند. این مقاله یک نقشه راه برای مسلط شدن بر اصول و قوانینی است که به شما کمک می کند تا محتوای سئو شده را یاد گرفته و تکنیک های مهم آن را آموزش ببینید. به عبارت دیگر، فایل ایجاد شده توسط ابزار ساخت robots.txt در حقیقت عمل متقابل نقشه سایت را انجام می دهد، زیرا هدف از نقشه سایت ایندکس شدن سریع و ساده تر صفحات سایت مشخص شده توسط ربات های موتورهای جستجویی چون گوگل است.

برای جستجوی کلمات کلیدی، بهینه سازی و استراتژی محتوا، رپورتاژ تنها چند مورد از خدمات سئو ebgroup است. دلیل اصلی سرمایه گذاری این همه وقت و هزینه برای تولید یه محتوای جدید برای سایت شما بخاطر اینه که انتظار دارین توی اینترنت پیدا بشین! گوگل تا حد زیادی صفحات وب رو از طریق لینک ها پیدا میکنه اما حالا وقتی یه وبسایت جدید داریم که فقط بک لینک خارجی داره، یه Sitemap میتونه به گوگل کمک کنه تا صفحات این سایت رو پیدا کنه. کوچک و بزرگ نوشتن حروف disallow یا Allow اهمیتی ندارد اما توجه کنید آدرس url را دقیقا و عینا بنویسید، /photos/ با /Photos/ فرق خواهد داشت. دستور Noindex دقیقا مانند دستور Disallow به کار میرود؛ با این تفاوت که هدف آن ارسال این پیام به ربات موتور جستجو است که بخش یا صفحه مدنظر را به طور کلی ایندکس نکند. اما در 3 حالت بهتر است حتما از آن استفاده کنید. گرچه این تنها دلیل پیشرفت رتبه کلمات کلیدی در نتایج جستجوی گوگل نیست، اما به عنوان یکی از فاکتورهای موئر در سئو عمل می کند. ذکر یک نکته در این مرحله حائز اهمیت است و آن اینکه گوگل، همچون دیگر موتورهای جستجو، به محض اینکه لینکی به سایت شما مشاهده کند، به صورت خودکار وارد وبسایت شده و به جستجوی محتوای سایت میپردازد.

آموزش سئو تکنیکال توسط خانوم سین در قالب آموزش سئو رایگان در وبسایت خانوم سین در اختیار کاربران می باشد، می توانید با مطالعه این آموزش دانش خود را در زمینه سئو تکنیکال افزایش دهید و راهکارها را بر روی سایت مورد نظر اجرا کنید تا بتوانید نتیجه آن را ببینید. یک مطالعه اخیر در صنعت نشان داد که یک شکل از محتوای بصری (اینفوگرافی) یک قالب محتوای ایده آل برای دریافت بک لینک ها است. قطعاً یه سایت مپ ویدئویی به توانایی صفحه برای این که ویدئوها رو اسنیپت برجسته کنه، ضرری نمیرسونه، اما معمولاً ارزشش رو نداره! 4. در ابتدا ممکن است با یک خطا مواجه شوید، اما بعد از گذشت چند روز، گوگل ایندکس کردن صفحات بر اساس نقشه سایت را آغاز خواهد کرد. البته این موضوع را بدانید که برخی از متخصصان سئو با فعالیت های کلاه سیاه ممکن است مدت زمان رسیدن به نتیجه و صفحه اول گوگل را کاهش دهند ولی بسته به میزان فعالیت رقبا و آپدیت های گوگل اینگونه فعالیت ها ریسک بسیار بالایی دارند و معمولاً پس از مدتی نتایج حاصل شده از دست خواهند رفت. 2. ممکن است که شما بخواهید قسمت های از سایت خود را از دید موتورهای جستجو مخفی کنید.

بنابراین شبکه های اجتماعی مکان مناسبی برای توسعه کسب و کار می باشند چرا که کاربران ساعت ها از وقت روزانه خود را در این شبکه های اجتماعی سپری می کنند. دلیل خوب دیگر برای استفاده از فایل robots.txt زمانی است که شما می خواهید جلوی موتورهای جستجو را از ایندکس کردن صفحات و نوشته های وبسایت خود بگیرید. بعنوان مثال در یک کمپین تبلیغاتی ایمیل مارکتینگ، پس از ارسال ایمیلهای تبلیغاتی، افزایش در ترافیک وبسایت ایجاد میشود که در نهایت و پس از پایان کمپین تبلیغاتی مربوطه این پیکها از بین میرود. برای ارسال نقشه سایت به گوگل وارذد حساب Google Search Console بشین، سپس به “Index”→ “Sitemap” که در کنار نوار قرار داره وارد بشین. همچنین برای جلوگیری از خزش ربات ها در تصاویر یک مقاله خاص، از متا تگ زیر استفاده کنید: . به حداکثر رساندن بودجه خزش : اگر برای فهرست بندی تمام صفحات خود در گوگل به سختی تلاش می کنید و صفحات فهرست بندی نشده زیادی دارید ممکن است مشکل بودجه خزش داشته باشید. برای کسب رتبه در گوگل علاوه بر سئو داخلی و خارجی، از الگوریتم های گوگل پیروی می کنیم تا بتوانیم با به روز ترین متد، در کوتاه ترین زمان ممکن به هدف خود برسیم.

شما میتوانید سئو چیست pdf را دانلود کنید و هرزمان به اطلاعات کلیدی دسترسی داشته باشید. استفاده از این اطلاعات میتونه بهتون کمک کنه تا محتوای خودتون رو بهبود ببخشین و ترافیک بیشتری جذب کنین. اگه از ورد پرس WordPress استفاده میکنین میتونین سایت مپی که برای شما با پلاگین Yoast SEO آماده شده رو بگیرین. موضوع :سئو، سئو تکنیکال مجموعه وب وان با داشتن چندین نمونه کار موفق در زمینه سئو سایت فروشگاهی و شرکتی آماده ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد. اگه اصلاح محتوا رو به طور مداوم و منظم انجام بدین و اون رو برای مخاطبانی که دارین تازه و مفید آماده کنین، میتونین رتبه های بالاتری رو در موتور جستجو به دست بیارین. شما تنها با پیروی کردن صحیح از موارد بالا می توانید به صفحه اول گوگل دسترسی پیدا کنید ولی نمیتوانید با سایت های قدرتمند و قدیمی به رقابت بپردازید، به همین دلیل باید به ساخت بک لینک های قدرتمند و مفید بپردازید که برخی از شیوههای آن استفاده از شبکه های اجتماعی، انجمن ها، کامنت مارکتینک ها، خرید بک لینک و ریپورتاژ آگهی و روش های بسیار دیگر است که تمامی این موارد را سئو خارجی یا همان Off-page SEO مینامیم. منظور از لینک داخلی، پیوندهایی است که در داخل یک دامنه انجام میگیرد، اینکه در یک مقاله سایت خود، به مقاله دیگری لینک بدهیم و این لینک دادن برای سئوی هر دو مقاله مفید است.

این اصلی ترین ساختار یک لینک است که برای موتورهای جستجو قابل درک می باشد.در آخر نیز، تگ “” قرار دارد که نشان دهنده پایان لینک است. تنظیمات پیشرفته پلاگین Rank Math برای ساخت نقشه سایت، از سه بخش عمومی، انواع پستها، و طبقهبندیها تشکیل میشود. این لینک، در تنظیمات ماژول Sitemap، در سربرگ تنظیمات عمومی، در بالاترین قسمت صفحه درج شده است. درج میشود (در اینجا ۵)، شناسه مربوط به دستهبندی مورد نظر را نشان میدهد. برای به دست آوردن شناسه دستهبندیهای مورد نظرتان، ابتدا از داشبورد وردپرس، بر روی منوی پستها (Posts) کلیک کرده و گزینهٔ دستهبندیها (Categories) را انتخاب کنید. با توجه به توضیحات ارائه شده، ممکن است برای شما جای سؤال باشد که چرا باید برخی از صفحات و پستها را از نقشه سایت خود حذف کنید. شما ممکن است دلایل مختلفی برای این کار داشته باشید، اما به طور کلی، دلیل اصلی آن بهبود سئوی سایت است. شما الزاماً به این موارد نیاز ندارین چون گوگل و سایر موتورهای جستجو دیگه به نقشه سایت XML شما اعتماد کامل دارن، اما اگه فکر میکنین اونها برای بازدید کننده بیشتر مفیدن، اشکال نداره.

اصلاً تا به حال به این فکر کردین که موتور جستجو چطوری سایت شما رو رتبه بندی میکنه؟ سایت مپ یه نقشهای از وب سایت شماست که به موتورهای جستجو کمک میکنه تا محتوای سایت شما رو پیدا کنند، در سایت شما بخزند و اون رو فهرست بندی کنند، Site map همچنین به موتور جستجو میگه که کدوم یکی از صفحات شما مهمتر از بقیهست! هنگام اجرای این نرم افزار، شما از سایت های دیگر بازدید کرده و از بیش از ۱۰ هزار کاربر واقعی دیگری که از این نرم افزار استفاده می کنند، بازدید دریافت می کنید. به طور کلی تجربه کاربری به میزان رضایت کاربران، سرعت سایت، زمان بارگذاری ، مطالب کاربردی و جذاب ، پشتیبانی خوب آنلاین ، مسیر دسترسی کاربر به محتوا و غیره اشاره دارد. برای این کار نیازمند سایتی ریسپانسیو و مطابق با ابعاد ، ویژگی ها و چارچوب یک تلفن همراه هستیم ، سایتی که چنانچه اینگونه نباشد ، اطلاعاتی ناقص از نظر بصری ، غیر کاربردی و ناخوانا را به کاربران عرضه داشته و بدین ترتیب با خروج بلافاصله ایشان ، ابتدا مدت زمان حضور کاربر در سایت و سپس روند سئو آن را دستخوش تغییرات منفی قرار می دهند .