سرفیس ایران مرجع رسمی فروش محصولات مایکروسافت در ایران-شارژر لپتاپ مستر جانبی

سرفیس ایران مرجع رسمی فروش محصولات مایکروسافت در ایران-شارژر لپتاپ مستر جانبی معمولا اگر مشکلی برای شارژری پیش آمده باشد مشکل ناشی از آسیب دیدگی یکی از این دو مورد است و به ندرت پیش می آید که همزمان دچار مشکل شده باشند. دقیقا به همین علت است که در بازار این دو قسمت به صورت جداگانه به فروش میرسند. پس اگر نیاز به یک شارژر کامل برای لپ تاپ خود دارید، خرید کابل برق را فراموش نکنید. در فروشگاه شهر باتری، کابل برق تمام مس با کیفیت بسیار عالی عرضه می شود که نیاز شما خریداران به تهیه کابل برق را برآورده می نماید. مشکل شارژ نکردن شارژر لپ تاپ یا “Plugged in not charging” یکی از رایج ترین مشکلاتی است که کاربران در مورد شارژر لپ تاپ خود با آن مواجه می‌شوند.

Acer Adapter 19V/4.7A آداپتور لپ تاپ ایسر

اگر چنین است و متوجه شدید که شارژر لپ تاپ شما اصلا کار نمی کند، این مقاله به شما کمک می کند تا بهترین راه حل ممکن و روش تست شارژرهای لپ تاپ را مورد بحث قرار دهید. برای تعمیر لپ تاپ ایسوس خود می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید . پس از شناسایی و در نظر گرفتن برند لپ تاپ نیاز است که به دو مورد دیگر توجه ویژه کرد.

قیمت‌های روز در یک نگاه

این کار باعث می‌شود که لپ تاپ با مقدار ولتاژ ایمن‌تری کار کند و دلیل این‌که آداپتور شارژرها کمی داغ می‌شوند همین تبدیل ولتاژ است. دوم امکان مقایسه آداپتورهای مختلف از نظر ولتاژ و آمپراژ است. لوازم جانبی برای لپ تاپ اهمیت زیادی دارد اما شارژر لپ تاپ یکی از ضروری‌ترین وسایل محسوب می‌شود که باید همراه خود داشته باشید.

دلایل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ

نمایشگاه‌ CES هر ساله پذیرای گجت‌های عجیب و غریب و جذابی است و به نظر می‌رسد چراغ اول در این زمینه در CES 2023 را نیز لنوو روشن خواهد کرد. این کمپانی در این رویداد از یک چراغ مطالعه به نام Go Desk Station with Webcam رونمایی خواهد کرد که به یک وبکم و شارژر بیسیم هم مجهز بوده و در عین حال یک هاب کامل را نیز ارائه می‌کند. لنوو در رویداد CES 2023 از یک گجت رومیزی عجیب که دربرگیرنده چراغ مطالعه، شارژر، وبکم و هاب است رونمایی خواهد کرد. لپ تاپ مناسب برای برنامه شاد حدود یک سالی هست که از آمدن ویروس کرونا گذشته و تقریبا تمامی اصناف و مشاغل به فعالیت در فضای مجازی روی آورده اند . یکی از مشاغلی که از همان ابتدا به صورت غیر حضوری فعالیت کردند ، مشاغل آموزشی بودند . طراحی این محصول بسیار زیبا و ارگونومیک و با کیفیت ساخت بالا می باشد .

ممکن است لپ تاپ شما ACER یا DELL یا SONY یا ایسوس ASUS باشد اما ولتاژ و جریان دستگاه شما با مدل‌های دیگر متفاوت شارژر لپ تاپ ایسوس k556u باشد. آداپتور در واقع یک کاهنده ولتاژ است که برق 220 ولت یا 110 ولت AC را به برق مورد نیاز دستگاه شما تبدیل می‌کند. حتما توجه کنید برای خرید شارژر لپ‌تاپ همان آداپتوری را تهیه کنید که هنگامخرید لپ تاپ روی دستگاه بوده است. باور داشته باشید یا نه، همیشه افرادی هستند که ادعا می‌کنند محصولات مورد نیاز شما ارزان‌تر از قیمت واقعی به فروش می‌رسانند.

  • شارژر لپ تاپ ها هیچ پیچ و بستی برای باز کردن ندارند (پِرِسی است) و تنها راه دسترسی به مدارات داخلی شارژر، شکستن قاب آن است.
  • اگر آمپر شارژر لپ تاپ بالاتر باشد اتفاق خاصی نمیافتند و آسیبی به لپ تاپ نخواهد رسید.
  • اگر منوی بایوس لپ تاپ شما این گزینه را ندارد، می‌توانید با استفاده از «Windows Power Options» این کار را به صورت دستی انجام دهید.
  • بسیاری از افراد آداپتور خود را متصل به برق رها می‌کنند و این بسیار اشتباه است.