هزینه ساخت اسکیپ روم حدودا چقدر است؟ گیمفا | allescape

بخشی ازهزینه های راه اندازی اتاق فرارهابه سناریو نویسی و طرح معما توسط نویسندگان و افراد خلاق و حرفه ای در این زمینه اختصاص دارد. این هزینه ها با توجه به میزان خلاقیت و ژانر بازی متفاوت است و نرخ مشخصی نمی توان برای آن در نظر گرفت. طراحی دکور و فضاسازی از ارکان بسیار مهم اتاق‌های فرار به شمار می‌آید. اینکه سناریو تا چه اندازه بازیکنان را تحت تأثیر قرار دهد، تا حد زیادی به نحوه طراحی دکور و فضاسازی مربوط می‌شود.

معرفی ژانرهای مختلف اتاق فرار برای بازیکنان تازه‌کار و حرفه‌ای

هزینه ساخت اسکیپ روم حدودا چقدر است؟ گیمفا | allescape ایجاد فضاهای مختلف برای بازی می‌تواند کاربران بیشتری را به مجموعه شما بکشاند و درآمد شما را نیز بالاتر ببرد. شما مجبور هستید دیوارکشی کنید و فضاهای جداگانه و مجزا درست نمایید. این کار به بنایی و کار ساختمانی نیاز دارد و طبیعتاً هزینه‌هایی هم خواهد داشت، از تیغه کشی تا سفیدکاری و نقاشی.

  • شرکت پاراپارک نیز بعدها در 20 مکان اروپا و استرالیا این بازی را راه‌اندازی کرد.
  • رنگی که شما برای هر اتاق انتخاب می‌کنید، فضای اتاق شما را تعریف می‌کند.
  • درجه سختی ۱۰۰ درصد، این بازی را تبدیل به یکی از بازی‌های محبوب بین حرفه‌ای‌های اتاق فرار کرده است.
  • بازی خوب را میتوان از منظرهای مختلفی تحلیل کرد و مورد بررسی قرار داد.
  • نقطۀ قوت این استراتژی بازاریابی اینه که شما رو مستقیماً به مخاطبانی که به فعالیت‌ها و رویدادهای گردشگری محلی علاقه‌مند هستند، معرفی می‌کنه.
  • این ژانر یکی از اولین ژانرهایی بود که به کشور ما وارد شد و قدیمی تر ها اتاق فرار را اساسا با این ژانر میشناسند.

شرکت پاراپارک نیز بعدها در 20 مکان اروپا و استرالیا این بازی را تجربه اتاق فرار راه‌اندازی کرد. آخرین نفر، دومین بازی مجموعه دژاوو با تم دلهره‌آور است که ۹۰ درصد درجه سختی و ۸۰ درصد درجه ترس دارد. این بازی از بزرگ‌ترین بازی‌های حال حاضر کشور است که با فضاسازی خاصی طراحی شده است. اتاق فرار آخرین نفر محصول سال ۱۴۰۰ است و اولین اتاق فرار ترسناک با تم مدرسه به شمار می‌آید. اتاق فرارهای آنلاین مجموعه اسکیپ روم شامل معماهای جذاب، قفل‌های مختلف و چالش‌های هیجان‌انگیزی می‌شوند که ذهن گروه شما را درگیر خواهد کرد. اسکیپ آنلاین یک بازی معمایی است و شما در قالب یک داستان باید چند چالش معمایی را پشت سر بذارید تا به انتهای بازی برسید.

لازم به ذکر است که محاسبه قیمت و هزینه طراحی، ساخت و راه اندازی اسکیپ روم ها کاری بسیار پیچیده بوده و جزئیات زیادی را در بر میگیرد. نوع سناریو و میزان حرفه ای و خلاقانه بودن آن، متراژ محیط اجرای کار، نوع المان ها و وسایل دکوراتیو مورد استفاده، تجهیزات هوشمند سازی از جمله مواردی هستند که می توانند بر قیمت و هزینه ها تاثیرگذار باشند. یک تیم حرفه ای باید بتواند در ابتدای شروع کار به صورت پروپوزال دید کلی از هزینه های هر گام از کار به کارفرما ارائه دهد.

در کل باید بگوییم طبق تحلیل‌های به‌دست‌آمده این دو خیلی تفاوت عمده‌ای باهم نداشته‌اند و با توجه به افزایش تعداد اتاق‌های فرار، این مسئله دیگر شامل نگرانی خاصی نیست. اما اگر قصد ورود به یک بازار رقابتی که تعداد اتاق فرار در آن زیاد است مانند شهرهای تهران و شیراز را دارید، کار شما سخت‌تر است. در این مواقع بعضاً شاید اخذ نمایندگی از برندهای خاص به‌مراتب کار را راحت‌تر کند. منحصربه‌فرد بودن سناریو از طریق آزمون‌وخطا و به‌صورت تجربی و با مشورت متخصصین این حوزه به دست می‌آید. در چنین بازارهایی نیاز به داستان‌های همه‌جانبه برای درگیر کردن بازیکنان به فعالیت‌های غیرمعمول و شکستن مرزها بسیار حس می‌شود.

انواع معماهای ساده و پیچیده و گذر از آسانی به سختی در روند گیم دیزاین – قسمت دوم