پرس اکستروژن 1800 آکپا ایران | brassonline

در فاز سوم بیلت کم کم به انتها رسیده ،‌فشار بر روی دستگاه به کمترین حد خود می رسد . اکستروژن یک فرایند متراکم ‌سازی غیر مستقیم است که نیروی لازم برای این کار به ­صورت هیدرولیکی یا مکانیکی تامین می‌شود. به دلیل نیاز به نیروی زیاد در این فرایند، بیشتر فلزات تحت شرایط گرم که مقاومت فلز در برابر تغییر شکل خیلی کمتر است، اکستروژن می شوند. البته اکستروژن سرد هم به عنوان یک فرایند تجاری مهم روی بسیاری از فلزات انجام می شود و دقت قطعه کار هم در آن بالا است. یکی از بزرگترین ویژگی های آلومینیوم این است که به طور طبیعی ضد زنگ و خوردگی میباشد.

سپس به سمت اکسترودر می‌رود تا آنجا حرارت دیده و به حالت مذاب درآید. برای این کار به فشار بالایی برای حرکت مواد در طول لوله نیاز داریم که در واقع پیچ دوار همین عمل را انجام می‌دهد. پس از ذوب شدن پلاستیک پیچ دوار همچنان به عنوان پمپ عمل کرده و پلاستیک مذاب را به سمت قالب برش هدایت می‌کند. اکستروژن یا روزنرانی، یک فرایند شکل دادن فشاری عبوری است که در آن سطح مقطع قطعه کار بر اثر وادار کردن قطعه به عبور از دهانه قالبی با مقطع کوچک تر تحت فشار زیاد کم می شود.

وقتی ضریب اکستروژن یک قسمتی کمتر می باشد، آن قسمت از پروفیل با افزایش جرم فلز مواجه شده و کیفیت کار مکانیکی که انجام خواهد داد کاهش می یابد. در کل سرعت اکستروژن رابطه مستقیم دارد با درجه حرارت شمش و میزان فشار موجود در داخل کانتینر، درجه حرارت و فشار به نوبه خود به جنس آلیاژ و شکل قالب وابسته است. در اکستروژن گرم بیلت برای تسهیل در انجام تغییر شکل پلاستیک پیش گرم می شود.

شرکت فولاد آذربایجان

پرس اکستروژن 1800 آکپا ایران | brassonline

به روشی ساده، ایده ی پروفیل خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید ما میتوانیم امکانات طراحی را با آلومینیوم اکسترود شده توسط پرس اکستروژن آلومینیوم به شما نشان دهیم. و در مورد موضوعاتی از قبیل ضخامت پروفیل، مقطع پروفیل به شما مشاوره دهیم. در مجتمع صنعتی آلوم تکنیک از بهترین مواد اولیه برای تولید استفاده میشود و پروفیل های تولید شده دارای سختی 13 به بالا میباشند. این مقاله درک بهتری از فرآیند پرس اکستروژن آلومینیوم در رابطه با انواع پروفیل آلومینیومی را ارائه می دهد با ما همراه باشید.

دیدگاه کاربران

اکستروژن یکی از روش‌های شکل دهی شمش‌ها یا فلزات نیم ساخته است که برای کاهش ضخامت یا سطح مقطح این مواد به بازار فلزات رنگین مشهد کار می‌رود. از جمله محصولات اکستروژن که در شرکت صنایع مس باهنر تولید می شود، می توان به باسپار، لوله و مقاطع مسی، برنجی و آلیاژی اشاره نمود که کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارد. دو خط کامل پرس اکستروژن آلومینیوم در طیف گسترده ای از محصولات، تولید پروفیل آلومینیوم برای بخش ها و اهداف مختلف در خطوط اکستروژن ما انجام می شود.

  • به همین دلیل در کاربردهای هوافضا و ساخت و سازها کاربرد آن را می بینید.
  • این ماشین ها دارای کارکردهای متنوع و گسترده ای در صنعت پلاستیک و لاستیک هستند.
  • دستگاه اکستروژن به دلیل مزایا و تمامیت ساختاری به یک ویژگی مهم در تولید انواع پروفیل آلومینیوم صنعتی تبدیل شده است.
  • ما علاوه بر حمایت از کسب و کارهای ایرانی بهترین و شاخص ترین آنها را به شما معرفی می کنیم تا شما هم با حمایت از کالا،خدمت و محصول با کیفیت ایرانی به گسترش و پیشرفت آنها کمک کنید.
  • ما در مجموعه ایراک انواع شمش و بیلت های آلیاژی را که در صنایع مختلف مانند صنایع تولید پروفیل آلومینیوم،خودرو سازی ،صنایع ریخته گری و انبوهی از صنایع دیگر که بعنوان مواد اولیه برای تولید محصولات نهایی استفاده می شود را تولید می کنیم.
  • برای تولید انواع کابل فیبر نوری و کابل شبکه بر اساس نیاز و سفارش مشتری ( فروش…