کیبورد آموزش جامع استفاده از کیبورد کامپیوتر به زبان ساده

با استفاده از این صفحه کلیدها می‌توانید از فواصل معمولا تا ۱۰ متری، با کامپیوتر خود کار کنید. کار کردن با این کیبوردها بسیار راحت‌تر است و معمولا برای کامپیوترهای رومیزی در منازل مناسب هستند. به نظر می‌رسد مشکل غیر فعال شدن صفحه کلید در لپ تاپ حتی دردناک‌تر از کامپیوتر نیز باشد. در ادامه به بررسی مهم‌ترین دلایلی خواهیم پرداخت که می‌توانند کیبورد و تاچ پد لپ تاپ را از کار بیندازند. صفحه کلیدهای تصویرساز تصویری از کلیدها را به وسیلهٔ لیزر بر روی سطح صاف مجسم می‌کنند.

  • بعضی از انواع آن‌ها امکاناتی مانند صفحه کلید عددی، کنترل کننده Volume، دکمه‌ای برای خاموش یا Sleep کردن کامپیوتر و…
  • به علاوه، استاندارد نبودن صفحه کلید می‌تواند در به مرور زمان سبب آسیب‌هایی به مفاصل مچ و انگشتان دست شما شود.
  • کیبوردها نه تنها برای تایپ کردن، بلکه برای خیلی از کارهای دیگر قابل استفاده هستند.
  • پس از دانلود و نصب برنامه بر روی pc، نسخه اندروید آن را روی موبایل خود نصب کنید.
  • این برنامه را می توانید بر روی موبایل های اندروید و آیفون خود نصب کرده و به کنترل کامپیوتر خود بپردازید.
  • قبل از خرید کیبرد بهتر است قابلیت‌ها و ویژگی‌های مورد نیازتان را لیست کنید، سپس بودجه‌ای که قصد دارید برای خرید کیبورد هزینه کنید را تعیین کنید.

اما داشتن کنترلر با کیفیت و راحت، که در اینجا ماوس و کیبورد هستند نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر بعد از انجام بازی با استفاده از یک کیبورد عادی، همان بازی را با کیبورد گیمینگ انجام دهید کاملاً متوجه تفاوت کیفیت این دو در حین انجام بازی خواهید شد. زیرا کیبوردهای گیمینگ، با امکاناتی خاص و ویژه‌ی بازی‌های کامپیوتری طراحی شده‌اند. یک کیبورد گیمینگ مناسب، بر عملکرد شما در بازی، سرعت واکنش شما به اتفاقات و فضای ظاهری بازی، تأثیر بسیار زیادی دارد. قیمت کیبورد کامپیوتر به عوامل متعددی بستگی دارد؛ از کیفیت ساخت گرفته تا قابلیت‌ها و امکانات اضافه و برند سازنده در تعیین قیمت این محصول تأثیر دارند.

کیبورد انعطاف پذیر کامپیوتر

صفحه کلیدها از استفاده از گرافیت و پلاستیک استفاده می‌کنند که به مرور زمان فرسوده می‌شوند. اگر قصد هزینه کردن زیاد برای کیبورد دارید حتما به این قبیل مسائل توجه کنید. در این پد بخش هایی برای کلیک راست، چپ، اسکرولر و صفحه ی لمسی لپ تاپ در نظر گرفته شده است. نحوه اتصال کیبورد گوشی به کامپیوتر در ویندوز 10با کلیک بر روی آیکون کیبورد که در گوشه بالای صفحه وجود دارد بر قرار می گردد. کابل USB صفحه‌کلید را به درگاه USB در قسمت پشت یا جلو کیس خود وصل کنید، اگر از هاب USB استفاده می‌کنید، می‌توانید به هاب نیز متصل کنید. صفحه‌کلیدهای خارجی که با کابل USB به دستگاه متصل می‌شوند، قابلیت اتصال به لپ‌تاپ را هم دارند.

کیبورد استاندارد

کیبورد به عنوان یکی از قطعات کامپیوتر و جانبی می باشد که برای وارد کردن متن، کاراکتر و دستورات دیگر به کامپیوتر استفاده می‌شود. البته در دستگاه‌هایی مانند Tablet PC ها کیبورد به صورت مجازی در درون تبلت قرار می‌گیرد. ولی ما در این مقاله در مورد یک سخت‌افزار جانبی به نام کیبورد صحبت می‌کنیم که در خارج از فضای کامپیوتر قرار گرفته‌است. کیبوردها کلیدهای Number (شماره) ، Letters(حروف) ، Symbols (علائم) ، arrow keys (کلید های نشانه) و… بعضی از انواع آن‌ها امکاناتی مانند صفحه کلید عددی، کنترل کننده Volume، دکمه‌ای برای خاموش یا Sleep کردن کامپیوتر و…

نحوه اتصال کیبورد گوشی به کامپیوتر در ویندوز 10 در این برنامه با استفاده از وای فای می باشد. با پرداخت و ارتقای نسخه برنامه می توانید کلید های اضافه تری برای کنترل داشته باشید همچنین امکان شخصی سازی برنامه و فرمان صوتی برای شما فراهم خواهد شد. کیبورد یکی از مهمترین ابزار برای ارتباط کاربر با کامپیوتر محسوب می‌شود. عملکرد خوب لوازم جانبی کامپیوتر مانند کیبورد و موس می تواند تاثیر زیادی در راحتی و برطرف کردن نیاز کاربران داشته باشد.

کیبورد آموزش جامع استفاده از کیبورد کامپیوتر به زبان ساده