از تاثیر قارچ گانودرما برای لاغری و دیابت شگفت زده می شوید!

توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر بر آن است تا تجربه خریدی متفاوت را برای شما عزیزان خلق کند. یک مطالعه اثرات آن را در ۱۳۲ نفر مبتلابه نوراستنیا، وضعیت نامناسبی تعریف شده با درد، درد، سرگیجه، سردرد و تحریک‌پذیری بررسی کرده است.

علاوه بر این، مکانیسم های تعدیل کننده ایمنی سلولی و مولکولی، گیرنده های احتمالی درگیر و راه های سیگنالینگ محرک نیز خلاصه شده است. از گانودرما به عنوان یک بسته دارویی- تغذیه ای و به عنوان غذایی سالم و منبعی بی نظیر از ترکیبات مغذی و معدنی نام برده می شود. طعم و بوی این قارچ دلچسب نیست و نمی­توان آن را به صورت خام مصرف کرد و نیز بافت نرمی مانند قارچ های خوراکی دیگر ندارد.

گانودرما را بیشتر بشناسیم

برخلاف برخی غذاها و مکمل‌ها، میزان مصرف قارچ گانودرما به شکل مصرفی آن بستگی دارد. بیشترین مقدار مصرفی برای زمانی است که فرد بخواهد خود قارچ را مصرف بکند. در این موارد فرد می‌تواند بین ۲۵ تا ۱۰۰ گرم قارچ گانودرما در روز مصرف بکند. این مقدار برای عصاره‌ٔ خشک‌شده‌‌ٔ آن باید تقریبا یک‌دهم قارچ گانودرمای تازه باشد. به‌عنوان مثال افرادی که ۵۰ گرم قارچ گانودرمای تازه مصرف می‌کنند باید تقریبا ۵ گرم از عصاره‌ٔ قارچ گانودرما را استفاده بکنند. مقدار مصرفی عصاره‌ٔ قارچ از بین ۱٫۵ تا ۹ گرم در روز متغیر است.

گانودرمایی که فراوری می گردد اغلب با قهوه ادغام می شود تا بهتر و راحت تر جذب بدن شود . زیرا قهوه و الکل به عنوان مکمل سبب جذب بهتر مواد غذایی در بدن می شوند . و اینکه قارچ گانودرما , آریو کالا گیاهی با جذب بسیار پایین می باشد که اگر به جز ادغام آن با قهوه یا الکل به شکل دیگر جذب بدن نمی شود . با در نظر گرفتن آسیب های مصرف الکل در بدن گانودرما را با قهوه ترکیب کرده و به مصرف کنندگان عرضه می شود . جدا از این هم خود قهوه خواص فوق العاده ای دارد که با مصرف قهوه گانودرما هم از خواص قهوه و هم قارچ گانودرما بهرهمند میشوید . گانودرما ۳۰ نوع بیماری را درمان و تقریبا از بروز تمامی بیماری ها جلوگیری می کند .

مقدار مصرف مجاز قارچ گانودرما در روز

بنابراین شما میتوانید با توجه به سلیقه خود و خواصی که از این قهوه ها انتظار دارید، هرکدام از آن ها را از فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر با مناسب ترین قیمت بصورت آنلاین خرید کنید. در یکی از مطالعات انجام شده این قارچ توانست عملکرد لنفوسیت ها را که به مبارزه با عفونت و سرطان کمک می کنند در بزرگسالان ورزشکاری که در معرض شرایط استرس زا قرار داشتند بهبود ببخشد. با اینحال سایر تحقیقات بر روی بزرگسالان سالم بعد از ۴ هفته مصرف عصاره قارچ گانودرما بهبودی در عملکرد سیستم ایمنی یا التهاب نشان نداد.

  • اسید نوکلئیک موجود در آن کلیه را تقویت می کند تا بتواند سموم را خنثی سازد.
  • قارچ گانودرما خواص بی نظیر دارویی درمانی داشته و از جمله این خواص می توان به درمان زخم معده، تنگی نفس و آسم، بیماری های کلیه و کبد، بیماری های فشارخون و… اشاره کرد.
  • با این حال، توجه به این نکته ضروری است که شواهد محدودی برای این ادعاهای مربوط به اثربخشی قارچ وجود دارد.
از تاثیر قارچ گانودرما برای لاغری و دیابت شگفت زده می شوید!