دستگاه تصفیه آب 7 فیلتر اسمز معکوس Aqua Classic

اما ارزان بودن قیمت آن ها دلیل بر بی کیفیتی و ضعف آن ها نیست. همچنین بر اساس نوع دستگاه تعداد فیلترها نیز تعیین می شود. هر چه تعداد فیلتر ها بیشتر باشد تصفیه آب نیز بهتر انجام خواهد شد. افزایش تعداد و دقت فیلترهای دستگاه باعث افزایش قیمت تصفیه آب صنعتی می شود. این حذف املاح درشت و رسوبات از آب آشامیدنی باعث جلوگیری از بروز سنگ کلیه در بدن انسان خواهد شد، پس طبیعتا خرید دستگاه آب شیرین کن خانگی در ایران از بهترین مارک آب معدنی هم آب آشامیدنی با کیفیت بالاتری در اختیار شما قرار خواهد داد؛ چرا که بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ایرانی هم، سختی TDS مناسب سلامت بدن ارائه نمیدهد. فیلتر کربن گرنول در اصل باعث از بین رفتن کلر خواهد شد.

انواع دستگاه تصفیه آب

از همه فیلتر مرحله چهارم یا ” ممبران ” که در ” دستگاه تصفیه آب خانگی 7 فیلتر اسمز معکوس ” برای حذف کامل آلودگی های محلول و بسیار مضر مانند نیترات، نیتریت، انگل، باکتری، قارچ، سموم کشاورزی و … البته فیلترهای کربن کارتریچی ظرفیت عملکرد فیلترهای کربنی داخل مخزن FRP را ندارند، اما به عنوان یک روش کم هزینه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. مخزن های ۱۲ الی ۱۸ لیتری می تواند گزینه مناسبی باشد. این مخزن یک منبع آب اضافی برای تامین آب آشامیدنی در این گونه مواقع می باشد. در دستگاه های تصفیه آب از ۲ نوع اتصالات استفاه می شود. در حال حاضر جدید ترین و بهترین دستگاه های تصفیه آب از نوع اسمز معکوس هستند. یکی از عواملی که می بایست به آن توجه کنید، نوع دستگاه می باشد. به این معنا که تا 3 سال هر قطعه ای دچار نقص و ایراد گردد، بصورت رایگان تعویض می گردد.

یک فیلتر مینرال در انتهای دستگاه نیز قرار می گیرد تا مواد و املاح مفید بدن که در فیلتر ممبران از بین رفته اند به آب برگردد. فیلترهایی که کمپانی ایزی ول در این زمینه تولید می کند تنها برای تصفیه آب آشامیدنی استفاده نمی شود بلکه برای تصفیه آب حمام جهت حذف آلاینده های شیمیایی مضر برای پوست و مو نیز کاربرد دارد. و با فیلتر مرحله هشتم اکسیژن ساز آنتی باکتریال ، میزان اکسیژن موجود در آب تصفیه شده افزایش می باید و باکتری های مضر موجود در آب نیز حذف می شود.

فرآیند اسمز معکوس یک فرآیند طبیعی است که در آن، آب از غلظت پایین تمایل به سمت آب با غلظت بالا دارد. در این مقاله به معرفی چند نمونه از بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی که در بازار ایران نیز عرضه می گردد می پردازیم. در مقاله راهنمای خرید بهترین برند دستگاه تصفیه آب خانگی به معرفی برخی از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب و قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته ایم که با خواندن این مقاله به پاسخگوی سوالات شما خواهیم بود. از برندهای تایوانی معتبر گرفته تا برندهای اروپایی و آمریکایی که در این حوزه فعال هستند. قیمت تصفیه آب خانگی سافت واتر از حدود 1750000 تا قیمت 2250000 میباشد.

لازم به ذکر است که تصفیه آسا در سراسر تهران و کرج خدمات تعویض در محل نیز ارائه مینماید ضمن این که تعویض صافی های دستگاه امری اصولی بوده و نیاز به کربن گیری، هواگیری و آب بندی کامل دستگاه میباشد پیشنهاد میکنیم در صورتی که در این زمینه تخصص و اطلاعات فنی ندارید درخواست خود را ثبت نموده تا در اسرع وقت امر شما انجام گردد. این دستگاه ۸ فیلتر دارد که هرکدام کارایی و مکانیزم خاص به خود را دارند، لازم به ذکر است که این کمپانی در زمینه تولید تمامی فیتلرها، لوازم جانبی و قطعات دستگاه تصفیه آب به صورت مستقل عمل کرده و تمامی این محصولات را خود شرکت سافت واتر تولید می کند. شایانذکر است که هیچ تولیدکننده و یا فروشندهای محصول خود را بدون اطمینان از کیفیت آن گارانتی نمیکند.

این شرکت در سال 2013 یک سرمایه گذاری مشترک با HIDRO Water اسپانیا برای راه اندازی “European Fluxtek K-Europe” تأسیس کرد ، اما به گفته آقای Hiber شریک K-Europe اسپانیا ، به دلیل رقابت شدید در بازار دستگاه های تصفیه آب اسپانیا ، 100٪ از سهام Hidro water و fluxtek ، شراکت اروپایی K-Europe تا پایان سال 2018 به کولیگان فروخته شد . در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب، رقابت بسیاری میان شرکت های مطرح و معتبر تولید کننده در جهان وجود دارد. در دمای 850 درجه سانتیگراد خاک رس و خاک اره به هم ترکیب میشوند.

غشاء نیمه نفوذ پذیر به حذف باکتری و انواع مختلف میکرو اورگانیزم ها و بوی نامطبوع از آب کمک میکند. ارزان بودن نیروی کار در تایوان و همچنین نمایندگی های زیادی که این برند ها در سرتاسر دنیا دارند باعث شده تا قیمت مناسبی داشته باشند. آکوا زیر مجموعه های دیگری نیز دارد که در زمینه انواع دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس، آب سردکن های خانگی و غیره فعالیت دارند. عمده تولیدات شرکت سافت واتر تولید و عرضه دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس RO که بهترین تکنولوژی تصفیه آب در حال حاضر جهان است، می باشد. دستـگاه تصفیه آب زیر سینکی در درون کابینت آشپزخانه نصب می شود و خروجی آب تصفیه شده توسط شیر برداشتی که در کنار شیر آب آشپزخانه نصب می شود، از دستگاه خارج میشود؛ اما دستـگاه تصفیه آب رومیزی بر روی کابینت قرار میگیرد و از لحاظ ظاهری معمولاً بهگونهای طراحی شده تا هماهنگی کاملی با سایر لوازم آشپزخانه نظیر یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و …

بهترین دستگاه تصفیه آب

این فرآیند را می توان به هنگام جذب آب از خاک در ریشه گیاهان و جذب آب از خون در کلیه انسان مشاهده نمود. برعکس لامپ یو وی که یکسره به پمپ متصل باشد فقط در صورتی که مخزن تصفیه آب خالی شود روشن میگردد و در واقع آبی آشامیدنی که داخل مخزن قرار دارد را انگل زدایی نمیکند که هم برای بدن انسان مضر بوده و هم کیفیت این لامپ ها بسیار پایین است. آب مایع حیات است و بیشترین مصرف خوراکی بدن انسان در طول روز آب نوشیدنی است.

هر برند، دستگاه های مخصوص خود را با قابلیت و ویژگی های منحصر به فرد تولید می کند. به علت کیفیت و عملکرد بالای محصولات این برند، محبوبیت بسیاری در جهان دارد. برند سافت واتر به علت تولید محصولات با کیفیت دارای تاییدیه های CE ،WaterQuality ،FAD ،NSF و ISO برخودار میباشد. در حال حاضر بهترین دستگاه تصفیه آب در ایران دستگاه های اسمز معکوس Reverse Osmosise میباشد. فناوري اسمز معكوس، در معرض آلاینده های درون آب قرار دارد و فیلتر ممبران. با عبور آب از فیلتر ممبران آلایندها و فلزات سنگین موجود در آب نظیر سرب، کادمیوم، آرسنیک و جیوه حذف می شوند.

اولین قدم در خرید دستگاه تصفیه آب، خرید برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی از نمایندگی اصلی برندهای سافت واتر، سی سی کا، آکوا و غیره میباشد چرا که با خرید از نمایندگی انحصاری این محصولات، خیالتان از دریافت خدمات پس از فروش و اصالت کالا راحت می باشد و در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید با مراجعه به نمایندگی آن خرید دستگاه تصفیه آب را حل کنید. چگونه می توان مشکلات مربوط به آلایندههای موجود در آب را حل کرد؟ این دستگاه علاوه بر حذف ذرات معلق، گازهای شیمیایی، ترکیبات مضر موجود در آب نظیر نیترات، آرسنیک، فلزات سنگین و ..، قادر است که سنگینی (TDS) و سختی (TH) آب را نیز تا حد قابل توجهی کاهش دهد. یکی از مهمترین عوامل قیمت گذاری بر روی این سیستم های آب تصفیه کن خانگی ظرفیت ممبران آن است.

انواع فیلتر تصفیه آب