طراحی و نصب انواع آسانسور و پله برقی شرکت الماس آسانسور

آن به عنوان یک تجهیزات عمودی برای حمل و نقل تعریف شده است، که برای جابه جایی افراد و کالاها در طبقات ساختمان استفاده می‌شود. به خاطر سهولت و راحتی مردم ترجیح می‌دهند از آسانسور استفاده کنند و انتخاب پلکان برای زمان‌های خاص است. آسانسورهای صنعتیامروزه از آسانسورهای صنعتی در محیط های صنعتی مانند معدن، کارخانه ها و ساخت و سازها و مانند اینها بسیار استفاده می کنند. از ویژگی های این نوع آسانسورها می توان به روان بودن و کارآمد بودن برای حمل بار و افراد اشاره کرد. معمولا از سیستم های هیدرولیک آسانسور برای این گونه محیط ها استفاده می شود. آسانسور پیچینوع دیگری از آسانسورهای برقی، آسانسورهای پیچی هستند که مناسب برای خانه هایی با حداکثر ۴ طبقه و فضایی محدود برای نصب آسانسور می باشند.

نکته آزار دهنده در مورد آسانسورها (اگر سعی دارید آن ها را درک کنید)این است که بخش‌های کاری آن‌ها معمولا پوشیده می‌شوند. برای استعلام قیمت لوازم جانبی به صورت به روز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. شرکت ایران شیندلر که بیشتر سهام آن متعلق به بانکهاست با ملی شدن بانک‌ها عملاً دولتی می‌شود و توسط وزارت مسکن و شهرسازی اداره می‌شود. آسانسور یکی از ابتدائی‌ترین ماشین‌های ساده ساخت دست بشر است که همواره به کمک او آمده‌است. انیمیشنی از مراجل نصب تخصصی آسانسور را برای شما آماده کرده‌ایم که امیدواریم از مشاهده آن لذت ببرید.

طراحی و نصب انواع آسانسور و پله برقی شرکت الماس آسانسور

اسانسور حمل برانکارد در مقایسه با نوع تخت بر کوچکتر است و ظرفیت کمتری دارد. اسانسور حمل برانکارد می بایست مطابق استاندارد ظرفیت one thousand کیلوگرم داشته باشد. ابعاد کابین اسانسور برانکارد در تناسب با ظرفیت و برانکاردهای بیماربر باید عرض one hundred ten و عمق 210 داشته باشد. در این نوع آسانسورها کادر وزنه در اطراف و درون چاه آسانسور قرار دارد و موتور آسانسور و فلکه موتور در فضایی به نام موتورخانه و بالای چاه آسانسور قرار می‌گیرد. استفاده از آسانسور ۳ نفره در ساختمان های ۳ و یا ۴ طبقه به دلیل قیمت و همچنین اندازه مناسب آن بسیار رایج است. با این حال با توجه به کوچک بودن کابین توصیه می شود که در صورت بزرگ بودن واحدها و زیاد بودن رفت و آمد در ساختمان، با وجود قیمت مناسب، پکیج کامل اسانسور های سه نفره خریداری نشوند.

پک کامل صفر تا صد نیمه لولایی آسانسور – 4 توقف

یکی دیگر از تجهیزاتی که در آسانسور برای بالا بردن ایمنی آسانسور از آن استفاده می شود ضربه گیر یا بافر یا Buffer است. ضربه گیر در چاهک آسانسور نصب می شود و در مواقعی که بنابر هر دلیلی کابین در طبقه آخر ترمز نکند و به درون چاه سقوط کند، آخرین سیستم ایمنی که وارد عمل می شود بافر یا ضربه گیر است. در صورتی که نیروی محرکه از طریق اتصال مستقیم از موتور به قرقره کششی منتقل شود، موتور از نوع گیرلس شستی متالیفت (بدون گیربکس) است. در این نوع از آسانسورها از یک موتور با دو سیم پیچ مجزا استفاده می شود و این بدین معنا است که این آسانسورها دارای دو سرعت هستند. شروع حرکت در این نوع از آسانسورها با سرعت بسیار زیاد است و شتاب گیری آرام کابین با کاهش تدریجی سرعت صورت می گیرد و با نزدیک شدن به طبقه مورد نظر سرعت کمتر شده و در نهایت به صفر می رسد.

در صفحه اختصاصای انواع شرکت آسانسور و اطلاعات تماس آنها درج شده است. می توانید از طریق لینک زیر اطلاعات تماس و مشخصات بسیاری از شرکت های آسانسوری در منطقه خود را مشاهده کنید و با آنها برای اطلاع از مشخصات و قیمت اسانسور مورد نظرتان تماس بگیرید. اسانسورهای هیدرولیک بر این مبنا به دو گروه با جک مستقیم و جک غیرمستقیم تقسیم می شوند. همچنین برخی از اسانسورهای هیدرولیک با جک در زیر کابین و برخی دیگر با جک در کنار کابین طراحی و اجرا می شوند.

ریل آسانسور مونته فرو در ابعاد تی 9-( T

ضمناً این شوک در هنگام استارت آسانسور باعث نوسان ناگهانی ولتاژ می‌شود که نه تنها برای آسانسور بلکه برای سایر وسایل برقی مضر است. هر چند از این آسانسورها دیگر نصب نمی‌شود اما تعداد قابل توجهی از این آسانسورهای قدیمی در حال کار کردن هستند. به زبانی ساده باید بگوییم که برق کل ساختار آسانسور توسط این کنتور تامین می‌گردد. این کنتور شامل سه فاز بوده که وظیفه آن ایجاد ایمنی جریان در اتصالات کوتاه بین قطعات است. تابلو سه فاز دارای شینه نول و ارت و ترمینال‌های سه فاز و نول و ارت است.

نصب و راه اندازی بالابرها با توجه به مدل و نوع این تجهیزات، بسیار متفاوت خواهد بود. به طوری که برای نصب بالابرهای هیدرولیک باید به فکر تاسیس موتورخانه بود در حالی که برای نصب آسانسورهای گیرلس نیازی به موتورخانه نمی باشد. شما می توانید با توجه به نوع بالابر خریداری شده، مراحل نصب مربوط به آن را نیز طی کنید. همکاران ما می توانند به بهترین شکل ممکن بالابر مورد نظر شما را نصب و آن را راه اندازی نمایند. آسانسورها یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین تجهیزات مورد استفاده در بسیاری از ساختمان ها می باشد که اصلی ترین نقش آن نیز جا به جایی افراد بین طبقات مختلف می باشد.

با اتصال جریان برق به استاتور، میدان مغناطیسی ایجاد و به روتور القا می‌گردد. آسانسورهای مغناطیسی بسیار ایمن‌تر از آسانسورهای معمولی بوده اما از لحاظ قیمتی بسیار گران‌تر می‌باشند. کاری که میتوانید برای ایجاد تعادل بین قیمت و کیفیت انجام دهید استفاده از پکیج های ckd میباشد که میتوانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. عامل دیگر تاثیرگذار در قیمت آسانسور صنعتی خدماتی میباشد که شرکتی که قصد کار با آن را دارید به شما ارایه میدهد. نکته خیلی مهمی که وجود دارد این است که در انتخاب شرکت آسانسور باید دقت زیادی داشته باشید و بهترین انتخاب را متناسب با کار و پروژه خود انجام دهید.

دکمه پا بدون لمس توسط آسانسور هیوندای

قیمت در این نوع آسانسورها به عوامل مختلفی بستگی دارد به عنوان مثال برای چه کاری و در چه صنعتی از این نوع آسانسور میخواهید استفاده کنید. وزنی که میخواهید با آن جابجا کنید چقدر میباشد و چه چیزی را میخواهید با آن جابجا کنید. از عوامل تاثیرگذار دیگر میتوان به نوسانات بازار و قیمت ارز دربازار اشاره کرد که روی قیمت بسیار تاثیرگذار خواهد بود. به عنوان مثال این نوسانات بر قیمت موتور آسانسور شما و همچنین اقلام دیگر تاثیر گذار خواهد بود.

  • شرکت سمان آسانسورهای سریع و ایمنی تهیه می کند و در تهران، جز بهترین تأمین کننده های آسانسور است.
  • شرکت آسانسور فعال در زمینه طراحی ، تولید، نصب و راه اندازی ، سرویس و نگهداری و بازسازی انواع آسانسور و پله برقی فعالیت می‌کند این شرکت شامل سه دپارتمان تولید ، فروش و خدمات پس از فروش می باشد .
  • پس اگر این مدل قادر است نیاز شما را مرتفع سازد اقدام به نصب آن کنید.

امکان این‌که در هرلحظه از شبانه‌روز بین از تعداد زیادی پله برای رفت‌وآمد بین طبقات استفاده شود، مشکل بزرگی بود که عملاً باعث می‌شد انسان‌ها از بنای ساختمان‌های مرتفع چشم‌پوشی کنند. اما ابداع آسانسور به‌یک‌باره این چالش بزرگ را از پیش روی انسان‌ها برداشت. در این مقاله قصد داریم تا درباره آسانسور و انواع آن به‌طور مفصل بحث کنیم.